Top

Betalen & Verzenden


Uw bestelling betalen

Daglenzenshop.nl biedt u verschillende mogelijkheden aan om de door u bestelde lenzen te betalen.

1. Betalen met iDeal
U kunt via onze partner Mollie direct veilig in uw eigen betaalomgeving betalen middels iDeal. U dient wel de 'random reader' van uw eigen bank in de buurt te hebben. Het bedrag is vervolgens direct bij ons binnen zodat wij de lenzen ook meteen kunnen gaan uitleveren. Dit is de snelste manier.





2. Betalen met overboeking
Wanneer u even geen 'random reader' bij de hand heeft kunt u het totaal bedrag handmatig overmaken op ABN AMRO rekeningnummer 455392676 ten name van Daglenzenshop.nl te Breda. Dit altijd onder vermelding van uw ordernummer. 

Belgische klanten hebben de volgende extra gegevens nodig:
IBAN: NL75ABNA0455392676
BIC: ABNANL2A



3. Betalen met Paypal
Wanneer u een account heeft bij Paypal kunt u ook middels Paypal betalen. Hiervoor moeten wij helaas wel wat extra kosten in rekening brengen. Dit omdat Paypal ons ook extra kosten per transactie in rekening brengt.






4. Betalen met Mister Cash
Voor onze Belgische klanten hebben wij ook de mogelijkheid om middels Mister Cash te betalen. Dit is de Belgische variant van iDeal. U dient hiervoor ook een account te hebben bij Mister Cash.





Direct na ontvangst van het bedrag op onze rekening zullen wij de bestelling  van uw lenzen gaan verwerken. Heeft u vragen over het betalen van lenzen? Bel ons gerust! 076-8200811. Direct uw lenzen bestellen?


Verzenden

Wij hanteren een standaard levertijd van 2 tot 3 dagen, dit omdat Daglenzenshop.nl geen lenzen op voorraad heeft maar deze altijd via de leverancier laat aanleveren. Dit om ervoor te zorgen dat de lenzen die u besteld altijd voor u op maat gemaakt worden. Voor bestellingen onder de €60,- brengen wij een kleine bijdragen van €4,50 in rekening. Bij bestellingen boven €60,- nemen wij de verzendkosten voor onze rekening.

zwembaden verzenden via PostNL

Pakketten versturen we met PostNL. PostNL staat bekend om service en daarom vinden wij het een uitstekende partner om onze pakketten mee te versturen. Wij vinden het belangrijk dat onze klanten precies op de hoogte zijn, waar hun pakket is. Ook vinden wij het belangrijk dat mensen die werken gebruik kunnen maken van de aanvullende diensten van PostNL, zodat al onze klanten hun bestelling binnen één dag na verzending hebben. Wij betalen liever iets meer, zodat wij zijn verzekerd van een uitstekende dienstverlening!


Retourneren van uw producten

De wet koop op afstand zorgt er voor dat u zonder opgaaf van redenen de koop, binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling, ongedaan kunt maken. U kunt de geleverde lenzen en lenzen accessoires in de originele staat en verpakking aan ons retourneren. De eventuele verzendkosten die hiermee zijn gemoeid zijn dan voor uw rekening. U kunt uw pakket uiteraard ook zelf afgeven in onze showroom Markkade 1, Breda. 

Na retour ontvangst van uw lenzen zullen wij, na controle van de staat waarin het verkeerd, zo spoedig mogelijk het volledige door u betaalde bedrag terugstorten. Dit zal uiterlijk binnen 14 dagen gebeuren. Verzendkosten worden bij ons berekend bij aankoopbedragen onder € 60,-. Retourneert u een bestelling van boven de € 60,-? U heeft dan bij de oorspronkelijke aankoop geen verzendkosten betaald, deze zullen dan niet aan u terugbetaald worden.

Heeft u meerdere artikelen besteld en wilt u niet de hele bestelling retourneren? Dan krijgt u het aankoopbedrag van het retour gezonden artikel terug.